Vad kan vi tillsammans göra för att öka trafiken här på sidan? Det är den enda seriösa clearnet sidan som finns numera där man ens får nämna en vendor, utöver konstiga regler på fb där man får men inte får nämna rc-vendors, ungefär som nolltolerans men alkohol ska vara kvar.
Är det liksom att det kostar pengar eller är det skitsnacket som skrämmer folk ? Jag är ju livstidsmedlem så jag vet inte kostar det att bli medlem bara vanligt för att kunan köpa å titta runt eller är det för att få tillgång till vissa delar/funktioner? Jag vet att folk snackar om escrow och att det är scam, men de behöver ju fan inte använda det om de inte vill, så förstår inte argumentet när det inte är ett tvång, det är en valmöjlighet och folk lever ju i sina egna världar, det vet man ju som en omoralisk yrkeskriminell mördare... fast jag är sjukskriven och behöver medicin för psykiatrin är lika okunnig som poltiker. Förlåt att jag inte har ett magiskt papper liksom som gör att jag är medicinerad och inte missbrukare.. ah jag förstår varför folk i utlandet jag haft rc shoppar med ställer frågor som de tror inte kan vara sanna om Sverige, tyvärr måste jag förstöra deras bubbla... Som att vi kan låsa in folk som inte vill bli ren, för alla är misssbrukare i Sverige, giftet alkohol är tydligen det enda man kan bruka - enbart i Sverige förståss. We are fucking special! Eller helt jävla trasiga efter åratal av hat från myndigheter samt polis, medeltidsvärld. eller usa på 60 talet brukar jag säga att de kan tänka sig att Sverige är.....
Men allvarligt - kan jag hjälpa på något vis ? Reklam är ju svårt för då blir man ju bannad och vill inte hålla på med spam liksom. Men säg så hjälper ajg gärna om jag kan!

Det är bara bra för er som driver denna trevliga sida och oss som använder den oavsettt av vilken anledning!