Privat konversation
Rules Help Users

    Lion

    123
    Medlem
    Aktiv Medlem
    Blev medlem
    Feb 20, 2019
    Meddelanden
    151
    grönar pennie! mycket trevlig att göra affärer med. inga konstigheter alls. allt gick jättebra.
    en mycket ärlig och lojal människa :mrgreen:
     

    Emmy80

    Aktiv Medlem
    Blev medlem
    Jul 23, 2019
    Meddelanden
    99
    Jennie skulle aldrig blåsa någon.toppen bra köpare.högsta betyg
     

    jagbarajag

    Medlem
    Blev medlem
    Jun 13, 2019
    Meddelanden
    36
    Grön, trevlig och bra kommunikation. Inga problem alls och hon betala som hon skulle då jag frontade till henne.
    Bara positiva saker o säga, tror detta är en genomsnäll tjej!
    Helt klart grön iaf!
     

    Borisjonsson

    123
    Aktiv Medlem
    Blev medlem
    okt 9, 2019
    Meddelanden
    139
    Jo då, grön e hon.
    Blev lite strul med betalningen, men det löste sig till bådas tillfredsställelse, så som köpare: Grön!
     

    Borisjonsson

    123
    Aktiv Medlem
    Blev medlem
    okt 9, 2019
    Meddelanden
    139
    En av de gamla DF-krigarna som alltid varit grön. Väldigt trevlig att ha att göra med och inget tjafs och tjat.
     
    Top